Släktkalas :)

Va en mysig söndag utanför Jönköping tycker jag. Reastaurangen låg mellan Bankeryd och Jönköping och det va vääldigt god mat. Jag åt av alla tre rätter, duktiga mig :) Träffade mer än en halv släkt jag aldrig träffat förut, haha. Alltid kul att lära känna nya (:
Nu saknar jag Gry väldigt mycket, och på hemvägen tänkte jag för mycket, som alltid.. Så nu ska jag bli klar vid datan, plugga, äta och sen lipa lite. Om jag orkar ska jag se Svenssonsvensson.
pusspuss

svar till josefin;
ah du menar den rosa jag hade för några år sen ? JAG ÄLSKAR DEN MOBILEN. the phone of my life. ingen mobil kan ersätta den!

linn posar, cleas.. gör ingenting? & linnea är gull :)

höll mig till denhör sockerbiten hela dagen, eftersom jag inte kännde så många fler.. love<3

inte mycket, men gooott (y'


Kommentarer
Postat av: josefin

nej, maria, den röda du nyss hade, den hade jag svart, den var fan underbar ;o

hahahahha (a)

2009-10-08 @ 16:17:36
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0