Släktkalas :)

Idag är jag lycklig, vet ni varför? Min hals är mycket mycket bättre, jag ska få åka till jönköping på släktkalaset och.. det börjar bli vinter :)
Helt underbart :D Ska faktiskt försöka äta en macka innan vi rullar iväg :) Släktträffen är någonstans utanför Jönköping så det tar lite mer än en timme att åka. Tyvärr har mina hörlurar pajat [ :'( ] men jag får be mamsen och papsen spela normal musik istället :)
Det är ganska stor släktträff idag så det är typ tre rätters middag och allting.. Lisa har hyrt någon lokal i en reastaurang som jag inte kommer ihåg va den heter, men jag minns från förra året att det är jättegott där. Så hoppashoppas att jag kan äta! ((:

Juste, min mobil är sönder. Igen. När fick jag tillbaka den? I ONSDAGS. Skitmobil asså.. Den har funkat länge, men kanske har den levt sitt liv nu? Sorligt, men tyvärr måste jag nog köpa en ny.. Eller lämna in den på lagning iallafall. I'M ALWAYS GONNA LOVE YOU, W660i RÖD :'( lånemobil på bilden

Kommentarer
Postat av: josefin

jag hade ju en sån som du, fast svart. jag saknar den hur mycket som helst! :'(

2009-10-04 @ 14:25:40
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0