svaaar

anonym;vad heter antton i efternman?
ålder?:)
svar; cleasson, 16

anonym; vad jobbar hon med eftersom att hon går upp så tidigt?
när brukar hon gå och lägga sig då?
svar; hon är enhetschef i eksjö, så hon får pendla. Tar bussen tidigt. Hon brukar lägga sig vid tio tiden.

anonym;
har han ingen mamma?
asså jag menar det vaerkar inte som det när du har varit där om du förstår va jag menare eller när du skriver på bloggen,hehe
vad ska du tippa för något då?::)
söt bild
svar; jag fattar ingenting av den frågan? ;d vem har ingen mamma? vad ska jag tippa? haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev att du skulle tipa. haha:)

din kusin :)

2009-10-23 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0