tack flickor ;*

Igår när jag & Becca hade varit hos mig en stund och skrattat av oss i köket med Linn&Liza, drog vi ut. Liza skjutsade oss till pressbyrån där vi träffade Michis, hennes baby anton och någon kille jag inte minns namnet på. Där gick Becca och skulle fixa lite privata saker, och då gick jag & Michis och åt.
På en restaurang, heter typ "al perne" eller något om inte jag minns fel? Där acropolis låg innan. Michis bjöd mig, tack för det :)

Vi snackade och så en stund efter, sen drog jag hem och kollade på desperet housewhifes. Kunde inte sova dock, det sög.

tusen tack till både Becca & Michis för en mycket bra, ni är underbara!

Bilden är nästan exakt ett år gammal :) Tänk vilken kväll gumman, haha ;D Jävla kul hade vi iaf och vi har fortfarande lika kul :) kommer alltid älska dig, alltid! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter antton i efternman?

ålder?:)

2009-10-21 @ 15:43:59
Postat av: becca

tack själv<3 har saknat dig så mycket<3

2009-10-22 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0