tisdag :']

Vi vaknade klockan sju idag, eller aa Juliut & Annut gjorde det iallafall, och väckte mig, gulligt! Vi låg och pratade om natten och kvällen igår, haha fyfän vilka minnen och jag och Juliut får väl tacka Annut för dom flesta skratten ;) Haha!
Juliut somnade om och då gick jag och Annut ner för att äta lite frukost, scooones och det är mycket gott :) Nu tittar vi på a walk to remeber för den är underbar :*

Inatt tittade vi på my bloody valentine, hemsk film ;o

Nu laddar vi ner lite låtar och om en stund ska vi börja fixa oss och dra oss ner mot stan, blir att åka med bussen till myresjö för min del sen :)

fina bilder jag tar idag ;D haha, men min kamera är död och jag orkar inte (;

Kommentarer
Postat av: anny

jag ääälskar er, era störda människor! :D

2009-10-27 @ 09:20:24
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0