torsdag - hej kalmar!

heyheyheeeyy
Sitter hemma hos Rasmus nu, så lugnt och skönt här ute i Myresjö :) Like it, men här stannar vi inte länge till. Om några timmar ska vi in till stan så han kan ta sin spruta och jag ska träffa Michaela babe en stund. :) Sen efter det drar vi till Kalmar!
Vi ska vara barnvakt åt min kusin imon och på lördag fast vi åker hem på eftermiddagen! För på kvällen blirre fiieesst, uuhh!

Har ju data i Kalmar men vet inte om jag kommer orka blogga eller sitta vid den, ska jag vara ärlig är det rätt skönt att komma ifrån allt sånt i några dagar ;)

nu ska jag mobba min älskling lite, pusshej :)
ps. jag har världens bästaste pojkvän och jag tycker om honom så gryymt mke :*

duärbättreänbäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0