torsdag=bad (?)

Jag är en lat flicka. Jag har inte varit med på badet en enda gång, och vi har haft det gaaanska många gånger.. Idag är sista gången och jag känner att jag nog måste vara med för att få ett betyg i idrott till julen. Men jag äter pencilin och får inte anstränga mig! Om jag ska bada idag ska jag simma 25 minuter i sträck och det är ju rätt jävla ansträngande..? Panik ;s VAD SKA JAG GÖRA?
Får snacka med maria & kolla hur det blir.

Iallafall så blir det nog Michis idag, är inte bestämt om vi ska vara direkt efter skolan eller träffas senare ikväll, men det märket vi.
Nu ska jag packa & borsta tänderna och senare dra till skolan (:
pusshej!



svar till anonym, varför jag gjorde mat till cleas om jag skulle till ofrat
då frågar jag,.. varför inte? ;) Jag gillar att laga mat & cleas är lite för lat big time, så varför inte? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0