Usch :o

Vet ni vad jag hatar hos mig själv? Jag har inga som helst matvanor, över huvud taget. Vissa dagar äter jag som aldrig förr. Typ frukost, fika, lunch, mellanmål, kvällsmat, frukt, godis&chips. På en dag. Det trodde ni inte va, haha? ;) Men jag kaaaan äta som en häst ibland (y'
Men ibland, i vissa perioder äter jag knappt någonting! En sån period är jag inne i just nu. I fredags åt jag två mackor på morgonen och en toast på kvällen hos Michaela. I lördags åt jag lite hos Rasmus och några bitar pizza på kvällen så det va ju bä'ttre :) Men sen igår åt jag bara en macka med marmelad och ost på.

Jag hatar det :o Men idag har jag ätit två mackor redan och det är ju bra :) Får ju ont i magen av detta! Men om jag äter 5 gånger om dagen är jag nöjd :) För det är NYTTIGT! Inte som Pissie och Diarré som bestämmer sig för att gå ner i vikt genom att äta 1 äpple om dagen och lalala.. usch, sånna flickor!

 tänk på barnen i afrika hörrni! vad det nu betyder och vad det hjälper dom att vi alltid äter upp all mat och inte slänger..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0