viiiill ha vinterjacka!

Nu, börjar det bli kallt ute. Eller? Jag har ingen aning, eftersom jag bara ligger inne och lipar över min halsfluss.. Men jag hinner ju kolla på vädret ett antal gånger per dag iallafall, och det ser inte ut att bli sommarvärme i helgen, till&med frost skulle det bli.
Så ja, nu är det höst. Gillar inte hösten. Antingen sommarvärme eller vinterkyla, inte höst iallafall! Man vet liksom aldrig vad man ska ha på sig.

Men tänk i vinter, då kan man gå i jeans tights, ett par snygga stövlar, tjockis tröja, min underbara mössa, fin halsduk, och en stoor skön mysig vinterjacka, & titta på handboll med en kopp varm oboy i handen. Lockande? JA. Vintern är mysigare än sommaren (: Fast självklart är sommar favoriten!

riktigt snygg vinterjacka. Längtar ihjäl mig tills jag köper en själv. Känns som om det förgyller vintern, en skön vinterjacka. Menmen, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (:

canada goose? nejtack!! Jävligt snygg jacka, jävligt mycket pengar. Kan ju köpa typ fyra par jeans för en canada goose..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0