yeyeyeeee

Sitter här i min underbara, dock inte nybäddade säng med en kopp varm nyponsoppa. Börjar helt ärligt tröttna på det rätt rejält mycket nu. Nyponsoppa, kräm, blåbärssoppa, vatten, hallonsoda, och inget annat. Det är tröttsamt. Jag vill ha mat. Jag vill träna. Jag vill kunna prata utan att låta som jagvetintevad. Jag vill gå i skolan. Jag vill träffa Gry! Jag vill inte gå till sjukhuset. jag vill bli frisk :(
Men nu är det iallafall en timme och 50 minuter tills jag ska vara på sjukan, även om jag vill eller inte. Gilla läget..

fråååååga till alla som läser;
vilka gick vidare i Idol igår?
Jag råkade somna efter "inlåst", men jag hoppas iallafall på att Tove gick vidare. help me?

så skön röst har tjejen (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tove gick vidare, och den där tjejen med långt blondt hår som heter typ karolina eller nått ^^

2009-10-02 @ 16:08:11
Postat av: Anonym

Tove gick vidare, och hon med långt blondt hår som heter typ karolina eller nått ^^

2009-10-02 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0