09/09/09 09:09

nionde september tvåtusennio klockan nollnio nollnio på morgonen
... MISSADE JAG ATT PUSSA PÅ :( en jävla minut ifrån :( helveeeeeeete

ganska segt får jag erkänna.. usch.
imon är det torsdag, då är det plugg&träning som står på schemat
sen är det bara en dag tills ANNY kommer på fredag :)
love you!


Mamma, att se dig gråta för min skull krossar mitt hjärta. Det finns ingen annan som min mamma, min mamma är helt underbar. Allting som har hänt har fört oss närmare varandra om man nu ska se något positivt i det hela. & du är det positiva i mitt liv. När det är som jobbigast, när jag är hemma utan någon som kan trösta, finns du där, hela tiden. Natt som dag. Med dig pratar jag om allt och du ställer upp även om jag har gjort något dumt.
Det som hände gjorde allt ett helvete men det gjorde det också bättre mellan oss och jag är så glad för det. JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! vi klarar oss igenom detta, tillsammans. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0