2021 bilder borttagna!

Det tog två timmar och 9 minuter för mig att rensa min data på bilder.
Tog mest bort bilder på mig, har kvar alla fina på wille, konfan, gamla fester osv, kul att kolla igenom (:
Nu känner jag mig ännu mer seg i skallen som har legat och glott på datan så länge
Så nu ska jag gå ut en sväng :) Hörs om ett tag, innan matchen, spelar borta tbw (y'
pussheyy





kolla va liiiiten jag va ! ;o

favoriterna :*



yeah jag bjöd på några gamla bilder som jag har kvar, men ni ser här att endel försvann! underbart

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; okejokej, ved trevligt :) ! nej jag har inte heller något emot de. bloggen är ju öppen för alla :D !

2009-09-13 @ 11:53:00
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0