den nakna sanningen!

Vet ni vad? Nu ska jag vara lite fräck och säga sanningen, hela sanningen, för en gång skull. Vet ni vad jag gör när jag mår som sämst? Självklart ringer jag Gry först osv, pratar med dom bästa men det är ju självklart. När jag kommer hem, skriver jag i bloggen. Långa inlägg om hur stor lust jag har att döda vissa människor bland. Hur stor lust jag har att ibland bara springa ut i skogen, gå vilse och stanna där i min ensamhet ett tag.
Men aldrig någonsin att jag lägger ut sånna texter. Finns många anledningar till varför.. Den största är väl att man är rädd för vad andra ska tycka om en, om dom visste sanningen. Är det rätt? Har inte alla rätt att må dåligt och vara ledsen, även om man är världens gladaste när man är bland annat folk?
En annan anledning kan vara att man inte vill att folk ska veta varför man mår som man gör. & det förstår jag, jag skulle aldrig kunna berätta för hela bloggvärlden varför jag mår dåligt. Never!
Man kanske tror att folk ska tolka det fel och sprida rykten, också något negativt med bloggen, att folk får fördommar, negativa uppfattningar om en bara för man är blong&söt, jag menar, titta bara på Paow och Dessie. Hur många av dom som läser deras bloggar vet hur dom fungerar i verkliga livet?

Med detta inlägget vill jag inte att folk ska börja bry sig om mig eller något sånt, då har ni tagit det helt fel. Jag har världens finaste vänner som förstår och dom räcker mer än väl :) Jag menar bara att alla har rätt till att må dåligt, att gråta, skrika och springa, spelar ingen roll om problemen är stora eller små. Alla har rätt att gråta ibland. Jag ses som en av vetlandas gladaste tjejer, sprallig osv, men jag mår också dåligt, big time. Det hänger liksom med i utvekcklingen, att kunna hantera sin ilska och sorg på rätt sätt. jag är rätt grym på att dölja min sorg till exempel

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet fast det är kul om du berättar lite mer och så

2009-09-10 @ 21:02:11
Postat av: anny

jag beundrar dig älskling, det vet du! <3

2009-09-10 @ 22:57:06
URL: http://absolutanny.blogg.se/
Postat av: marta :)

grymt bra skrivet! , även om jag är några dagar sen med att se detta ;)

2009-09-12 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0