en vecka senare..

Jag försov mig, vaknade halv åtta och fick panik.. Jag som hade tänkt att gå upp och sminka mig för en gång skull, men så blev det inte! Imon kanske jag orkar då upp i normal tid istället?
För övrigt så va det inget fel på denna skoldagen, mer än att jag tänker lite too much ibland men det är sånt man får leva med liksom. Mycket skratt har denna dagen bestått av, tummen upp! (y'
Nu ska jag plugga lite, sen ner på stan med Grytan och käka, ta en sväng in på H&M också. Sen kommer Julia, hon ska köpa plattång så då passar vi på att träffa henne (:
Men nu ska jag äta kex innan jag träffar gry, c'ya !

en vecka sen idag, & det känns fortfarande overkligt alltihop.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad en vecka?:)

2009-09-02 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0