förlåt förlåt.. :(

för dålig uppdatering, jag vet min blogg suger för tillfället men jag hinner inte!

Anonym; är du bra på fotboll?
vem ska du få en mobil av?
svar; jag är inte superbra & jag är inte värdelös, om vi säger så? ;) (gillar inte sånna frågor ;p)
Jag ska inte få en mobil av någon, jag lämnade in min mobil på lagning och fick en lånemobil. Se bilden nedan..

Frida; varför ringa till eksjö?
du svarar inte på kommentare längre!
svar; jag svarar för det mesta, men endel frågor är meningslösa och dom är onödiga att svara på

Igår va jag med gulleplutten, vi lagade plättar, såg film, åt pizza & checkade idol. & Ja vi åt både pizza och gjorde plättar, blev inte så många plättar och han va hungrig så jag ställde på ppizza, aldrig nej till mat :)
Hade även no prov igår och det gick väl inte så bra tyckte jag då, men när vi fick tillbaka det idag va jag ändå rätt nöjd :)
ALLA MINA NUMMER PÅ MIN MOBIL ÄR BORTA
skicka era (y'

Nu ska jag spela match mot gif, hörs ikväll/imon, måååste plugga till matte provet imon.
Efter skolan blir det att handla mat som jag& gulletplutten ska laga på kvällen ute i myresjö. myyys :)

älskar lånemobiler..

skulle haft bad idag men pga mitt ben kunde jag inte vara med, åh va synd! blev gymmet ist, drf jag är osminkad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är gulleplutten?

kille?(:

2009-09-17 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0