förlåt..

Förlåt för depp inlägget, men det är depp dag idag, tyvärr. Så det blir inget "hej jag leker happy" inlägg idag, för jag är för stunden inte glad någonstans och det är mänskligt att ha sånna dagar, right?
Skolan va väl rätt okej, men jag känner mig fan inte säker i min stad längre, man vet aldrig vem man träffar. allt blir bara fel! Jag vill bara att nian ska gå jävligt snabbt så jag får flytta här ifrån snart, hoppas verkligen jag går gymnasiet någon annan stans..
& jag älskar mina vänner, min klass osv, det är verkligen inget fel på folket i denna staden, inte dom jag umgås med iallafall. men ah, ibland blir det bara fel som sagt.

bild sen igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0