fredagskvällen blev lyckad :)

Jag&Gry träffade Anny och vi snackade en massa under Grys träning när även Räkan&Adam kom, (: Vi åkte runt lite sen hämtade vi Grytan, käkade på donken och drog vidare till Nässjö där Anny fick träffa sin Allex, dom är sötasteparet.se jag bara säger det!
Blev en liten runda till Anneberg där det skulle vara fest men jag tyckte mest att det såg ut som fjortisgult hår inpressade i volvoraggar-bilar? Vi drog snabbt hem till Vetlanda iallafall och jag kom hem vid tolvtiden, då somnade jag såhär snabbt.
tack för kvällen! :) <3
du gör mig så himla glad





adam  är ju bra på att ta kort asså, haha! ;D

Kommentarer
Postat av: anny

aow, söt du är babe!

tack för ni åkte diiit :')

<33

2009-09-12 @ 12:48:00
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0