glassglassglass i stora lasslasslass..

...ja jag är galen i glass! :D
& det va ju tur, eftersom vi idag va fem pers som kom & tränade, och då åkte vår tränare och köpte glass. Haha, rätt soft? Svar ja! Pratade lite om hur vi ska träna under vintern, och det blir iallafall ett pass i veckan, sen tre dagar till ska jag gå på spinning, gymmet och simma. Underbart, säger jag bara!
Nu sitter jag och äter äpple, ska nog smaska i mig ett till sen för det va grymt gott.. Innan jag somnar ska jag banka in några engelska glosor i huvudet, läsa den nya Frida, prata med Julia och självklart se på Svensson Svensson som vanligt. :)
pusshey :*

Skolfoto, i måndags, min konversation med fotografen när han tog det enskilda kortet!
Maria; MEN HALLÅ, mitt hår ser grått ut!
Fotografen ("tingeling"); Nejnej, ditt hår mycket fint!
Maria; men mitt ansikte då, det ser jätte runt och tjockt ut :(
Fotografen; Maria.. JAG KAN INTE GÖRA MIRAKEL :O
Klassen; asgarvar
Maria; #djup suck#..

såhär ser mitt skolfoto ut ungefär :) SKITKUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0