Härlig fest igår :)

Yeah, puss på gårdagen!
Först drog jag till Adam&Gry, där jag och Gry fixade oss :) Gick med Adam en snabbis till Max men där blev vi inte kvar länge, utan vi gick till willys sen nästan direkt. På vägen till Frida träffade vi Adam, Bobbo & Linus som hänkade till festen på speedway banan. Där träffade man en massa söta människor, trevligt att träffa alla som man inte har träffat på ett tag (: & ibland är jag glad att jag inte dricker jag bara säger det, haha ;D
Blev en helt lyckad kväll, inte så mycket dans för min del men pratat ut med endel människor, & sen satt jag mest vid dj bordet med rasmus, haha (:
tack allt trevligt folk för en riktigt lyckad kväll (:
blev inte så mke kort tagna men ah ;o





baby <3 du är great :)

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

himla kul igår alltså ! (: <3

2009-09-13 @ 14:07:26
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0