high on life!

det tog min glädje för några veckor,
men något det aldrig kan ta är min själ
jag har hittat lyckan igen
jag har hittat mig själv igen
high on life!

Slappdag, blev det idag, heeela dagen. Pluggat lite, ätit lite och varit ute och gått med mamsen :) Har även haft ett ganska intressant samtal med min bror, haha! knas är han.
Jag har dock glömt att städa mitt rum, fy på mig! Men det ska jag fixa nu, och sen ska jag se twilight tänkte jag, får se om jag orkar hålla mig vaken :)
& jag längtar till fredag för då kommer anny banny pung hit, fan va underbart! LOVE YOU
& jag älskar min mamma så himla mycket :) hon förstår mer än någonsin!

 bild sen somras, lalala happy me, fan va underbart humör jag är påååååå!


Kommentarer
Postat av: anny

FREEDAG BABE :D<333

2009-09-07 @ 20:50:18
URL: http://absolutanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag såg dig och dina mormor och morfar/farmor och farfar och dig på satn någon gång den här månaden:)

2009-09-08 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0