home sweet home :*

Eksjö gick väl ganska bra, tog inte så lång tid och det va bra. Hatar sjukhus, så det va skönt att komma därifrån snabbt. När jag kom hem blev det lite mat med mina söta föräldrar och min storebror och förhoppningsvis ska jag ringa Julia eller Anny ikväll. Saknar dom båda! Skulle träffat Martin & gänget ikväll, va alltför länge sen, saknar er :( men jag är ju sjuk, så det blev ändrade planer..

Nu gör min hals mer ont än innan idag & det suger. Har ändå fått i mig lite mat, vilket känns rätt underbart med tanke på att jag inte kan äta sen när jag blir sjukare, om jag nu blir det. hoppas inte
Nu ska jag plugga lite, kolla på greys och ringa några samtal. myskväll

anna frågade om han gick gymnasiet och isf vilket program (hon frågar om ramus)
yes, han går på njudung i vetlanda, industri.

Anonym fårgar om det är Jasmina Smajlovic på bilden från rix,
& ja det är det :)

världens finaste vän har jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohahha fint namn ja fick där sötnos xD RAMUS :P ska nog döpa om mig till det :D <33

2009-09-28 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0