honey honey, nearly kills me!

Jag veet, förlåt för att jag aldrig hinner uppdatera..
Hinner egentligen inte det nu heller men jag har dåligt samvete, så det får bli ett litet inlägg om helgen tänkte jag.

fredag; kräftskiva i sävsjös skogar ute hos Julia och det uppskattades mycket :) Tack alla trevliga människor, va riktigt roligt där ett tag!

lördag; home all alone, jag Gry Adam och Rasmus hade trevligt denna kväll. Åkte runt lite till "vällinge" som jag säger, bjädesjö och förbi någon gubbe med yxa? ;o läskigt varre iallafall men en lyckad kväll :) thanx folks!

söndag; Jag&Gry vaknar tidigt för att spela fotboll, som gick väldigt bra, vinst med 5-1 mot vimmerby på bortaplan, bra flickor! & sen kan man störa sig en aning på endel spelare som inte är på planen för att spela fotboll..  ÅÅÅÅHHHH
Adam&Rasmus gick upp tidigt och kollade på matchen, vilket jag aldrig trodde faktiskt.. haha! Men dom kom iallfall så vi åt pizza & tog en omväg hem, onödigt? ja! men kul varre :) blev fotboll i korsberga och film i myresjö resten av dagen. tack för en trevlig söndag :)

måndag; Skolan har varit rätt bra faktiskt, humöret är på topp! På slöjden va jag och michis ute och tog kort, fick ett par fina pratstunder, underbart. I love you, you know. babe! Efter skolan stack jag ner på stan och köpte tights och present till mor min, som fyller på fredag.
nu ska jag plugga & kom på att jag måste fan äta också ;o även städa mitt rum! :)

jävlar, blev rätt långt inlägg iallafall.. jaja, mer uppdatering efter lite plugg. ciao! :*

rise against - hero of war

 bild i repris, jag vet, förlåt! meeen är inne på pappas inloggning och hinner inte gå in på min. puss :)

& ja, rasmus och adam bor i vetlanda (myresjö, samma grej.) vem frågar? ;D

Kommentarer
Postat av: mickis

i love you, <3

2009-09-08 @ 20:13:05
URL: http://onlynew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0