I party like a rockstar,

...I look like a filmstar, baby I'm a superstar

Igår cyklade jag till Rasmus, gud va jag är duktig! Har nog aldrig varit så glad att se Myresjö förut, haha.. Tog 40 minuter och det va faktiskt inte jätte jobbigt.
Då väntade mat iallafall, sen film osv innan vi fixade oss inför festen på kvällen. Blev inte så mycket till fest, men vet inte vad man annars ska kalla det, så vi säger fest. Ingen lyckad sådan kanske men jävligt kul hade jag iallafall!
Jag&Rasmus åkte hem rätt tidigt, men vi sov väldigt lite inatt vilket gör att Maria är väldigt trött idag.

tack alla för kvällen igår, & tack gullet för en underbar helg!

Bildbrist, får bli en google bild. pussss



frida frågar hur gammal rasmus är,
& han fyllde 18 i somras.

Kommentarer
Postat av: anna

går han på gymnasiet? isåfall vilket progám?:P

2009-09-28 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0