keep it up!

Jag tappar läsare, är det för att jag inte uppdaterar lika ofta som innan? Eller vad beror det på? Jag kan försöka bättra mig men jag kan inte lova något, som jag har sagt många gånger förut så har jag faktiskt bättre saker för mig än att sitta framför datan hela dagarna.
Jaja, idag är det onsdag och det är kort dag i skolan, great. Efter skolan ska jag släppa ut hundarna, ringa till eksjö, lämna in mobilen på lagning och senare göra pannkakor med sötnos. mys :)
hörs efter skolan, puss (:

 min bästavän, du är den absolut bästa jag har. åh va bra du är hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Frida

vfr ringa till eksjö?

du svara ju inte på kommentare längre!

2009-09-16 @ 19:13:47
Postat av: Anonym

du skriver bara om en person!!

2009-09-18 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0