lördag (LL)

maria älskar helgen :) såhär såg min fredag ut;

* matteprov, godkännt iallafall!
* handla mat med söteeeen
* myresjö
* laga mat :) asgott blev det faktiskt!
* film & mys :]
* träffa gry&adam en stund
* hem och sova
tack för dagen <3

Nu är klockan 08:17 och jag ska snart börja fixa mig lite, sen skulle jag någonstans ;o har hjärnsläpp så har glömt vad det hette, pinsamt.. Jaja, senare i eftermiddag kommer Julia så ska vi partajja lite tonight :)
& tack till Rasmus för jag får låna hans gamla mobil :) <3

annylagerqvist, juliacarlsson, grybergdahl , ni är dom bästa jag vet

Kommentarer
Postat av: anny

jag älskar diig maria!

2009-09-20 @ 22:32:33
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0