plugg på en fredag?! -.-

Jag gillar vekligen inte skolan för tillfället, iallfall inte arbetet.. åååh!
Men jag får väl ta itu med detta nu, iallafall börja lite med samhällskunskapen, kanske spanskan. Mer kommer jag inte orka..
Annars älskar vi fredagar, för det betyder matlagning med rasmus (<3) & senare mys ute i myresjö :)
Han kommer snart så nu är det bäst att jag börjar plugga (: Hörs inatt eller imon, :)
pusshey, negerboll !


jag saknar coca-cola
jag är trött på sprite
jag är trött på fanta
jag är trött på att inte dricka powerking eller burn
jag vill ha cola
& JAG VILL HA DET NU

Kommentarer
Postat av: frida

vfr dricker du inte bara cola då? xp.

2009-09-25 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0