svininfluensan? ;s

Är jag den enda som är livrädd för svininfluensan? Det kanske inte är så många som har dött av det, men hade folk reagerat så mycket på det om det hade varit som en vanlig influensa..? Nej, skulle inte tro det. Sen ska läkarna som tror dom är smarta ge ut ett vaccin som kanske inte ens hjälper ;o Jag ska iallfall låta dom testa det på mig, för om det inte hjälper och jag dör, så dom jag inte av influensan iallafall :) bara lite allmänn info sådär!

Nu ska jag sova och tänka på att svininfluensan har nått njudung i Vetlanda (så säger rykten, är det sant?) & det är rätt läskigt! Blir att försöka få tag i handsprit och vara riktigt duktig nu asså :) maria bergdalen ska överleva influensan no matter what (y'

GODNATT PEOPLE
& om jag inte hinner skriva innan skolan blir det efter, så ni vet. puss&godnatt :)

rätt gullig bild från konfaresan i berlin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0