trött gången en miljoooooon..!

Jadu förlåt för att det inte blivit någon bättre uppdatering idag heller men min lördag har spenderats i sängen.. Kom hem från Sävsjö vid ett tiden har jag för mig, och då tog det inte lång stund innan jag somnade, max en timme. Sen sov jag till fem typ, & då blev det film och mys med min älskade syster! Nu har jag varit duktig och dushat, klätt på mig, plattat håret + jag har sminkat mig! duktiga maria eller vad?
Nu sitter jag och Gry här och mitt huvud sprängs snart för jag är så trött!
allt blir bättre med vindruvor och snart blirre tacos! (y'

sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: anny

it's a love story!

2009-09-05 @ 22:56:15
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0