utvecklingssamtal..

Efter provet kom babe (LL) Ni får veta hans namn när ni förtjänar det, okej? :) Jag kokade pasta till mig som jag åt, eftersom han inte ville ha något. Fixade även sallad för att vara extra duktig!
Sen såg vi på den bäst filmen genom tiderna, pearl harbor! faan va underbar & sorlig den är. Kan ju lipa i flera timmar.
Sen blev det utveckligssamtal och det gick bra som vanligt :) Nu ska jag träna, dusha & se på greys.
Imon sover babe här & på torsdag blirre jönköping med honom, adam&gry! underbart <3

 saraärsöt<3

Kommentarer
Postat av: The Babe ;)

No one Knows who I am ;) haha Du är bäst sötnos <33

2009-09-22 @ 22:36:34
Postat av: sarahjälmeby'

du är sötare, :D

2009-09-24 @ 09:34:04
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0