Vetlanda dagarna

Kom hem för en stund sen, har varit på stan en sväng med mamma och nu pratar jag med Fanny saknade unge i telefon :)
& jag har tänkt och jag har kommit fram till att Vetlanda dagarna va mycket bättre förr. Eller så är det jag som har växt ifrån det? Så är det nog, ja, det tror jag. När jag gick i femman, sexan och kanske till och med sjuan drog man ihop ett helt gäng och gick runt i forngården hela dagen. Köpte donuts, glass, målade blod, åkte den där bussen osv. Va liten man va!
I åttan gick jag där med sävsjö killarna + maja turesson och jag kan inte säga annat än dom dagarna va också lyckade till max. Fest på kvällen & sådär med :) På ett sätt kan jag sakna dom tiderna, innan allt bråk började & sådär! Men det är ju glömt nu :)
I år är det inte samma grej någonstans, hade tänkt att gå ner ikväll och se ett band, men det har kommit annat ivägen ju. & sen va det mycket bättre artister förr också!
Men nu ska jag tänka lite på gamla minnen, lipa lite, sova & gå ut och springa :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0